Alla inlägg den 11 maj 2018

Av carina - 11 maj 2018 13:55

Vi har ungefär femton minuter med bil till stugan och fördelen med det är att det är ungefär femton minuter tillbaka in till stan och hem. 


Efter frukosten for jag upp och tränade på Atletica. Nödvändigt men samtidigt roligt och socialt. Jag vattnade mina plantor och nu börjar de behöva komma i mer jord och ut i ett växthus.

 

Jag hade bestämt mig för ett växthus som jag hittade på nätet men de fick aldrig in det i lager och gav olika svar när jag ringde och frågade när de åter har det inne. Till slut så inser jag att jag måste leta ett annat och efter träningen satt jag mig vid datorn och hittade ett ännu bättre växthus i grön metall som jag beställde.


Nu är det endast 5-6 dagar bort och jag känner mig både glad och förväntansfull. En känsla som jag inte kännt på bra länge.


Läshörna 

 

Tillbaka på altanen i stugan lutar jag mig nöjd tillbaka i min läshörna med en kopp kaffe och Kiruna tidningen. 


Här inne råder lugn och ro

lämna stressen på vår bro.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards