Direktlänk till inlägg 17 augusti 2023

Lyssna till din egen viskande vilja !

Av carina - 17 augusti 2023 06:50

Att lyssna till sin egen viskande vilja är inte alltid så lätt att möta även om den skriker högt. Du hör och du vet men kan inte komma den till mötes av olika anledningar. Det kan handla om ekonomiska förutsättningar, hälsa, att du är fast i ett negativt tänk och... ja det finns tusen olika orsaker till att vi inte kan fylla vår egen viljas önskan.


Jag har fått gåvan att hela och den ger jag gärna bort. Det finns ett talesätt som säger att vi alla föds med en gåva som vi sedan ska ge bort. Vilket jag gör och som får mig att må bra, att ge gör gott.


Själva healing behandlingen upplevs avkopplande och behaglig. Rummet fylls av en varm och ljus energi som går dit där det behövs i din kropp och till din själ. Ibland kan det behövas återkommande behandlingar för att lösa upp det som skaver och det som smärtar eftersom det kan ligga kvar blockeringar och smärtor djupt inne i kroppen som är väl inbäddade och kan till och med vara i det undermedvetna som kan göra att du inte mår bra, inte får ihop din vardag och som håller nere din självkänsla.


När du sedan låter blockeringar, rädslor och olösta konflikter och annat som har stannat i din kropp komma till ytan gör det ont. Det gör ont och det kan vara en tuff process att möta. Efter en session kan du känna av allt från glädje, upprymdhet till trötthet, tårar och ilska, alla känslor är sanna och de är dina. Alla mina sessioner går i kärleken och ljusets tecken och jag fyller alltid på med det gudomliga ljusa kärleksfulla energin från universum.


Jag fick en fråga här om dagen från en klient, hon frågade hur jag kunde veta och att hon nu mår så mycket bättre, hennes självkänsla och självförtroende var uppfyllt med insikt, styrka och kärlek inför hennes framtid.


Jag sa att det är så här det fungerar med energi samarbetet mellan mig, mina guider, hennes guider, universums energi och att det är hon själv som gör det största jobbet och att jag alltid avslutar med att fylla på med det magiska healande ljuset som hjälper henne framåt på hennes livsväg. Vi har alla vår livsväg utstakat innan vi föds in på jorden.


Det är inte helt lätt att förklara healingens kraft med ord och det är inte lättare att förklara intuitivt mediumskap, hur man läser av energier osv. Om du känner dig nyfiken, känner att det finns något mer, en kraft du vill utforska, något som väcker ditt intresse och som får dig att harmonisera, gör som jag och sök dig till etablerade skolor och lärare. Meditation är ett utmärkt sätt att koppla av på som hjälper till att komma upp och in i universella energier.



  



Jag har alltid tyckt att det är roligt och rogivande att fotografera naturbilder och märkte av att jag har tagit många bilder på vägar och stigar den senaste tiden. Jag kände efter och förstod att dessa bilder symboliserar min väg framåt och att jag har börjat lyssna till min viskande vilja. Jag ger mig det bästa efter år som har varit fylld av kamp, sjukdom, dålig ekonomi, medberoende och ensamhet men även kärlek, kärleken till mina barn har alltid drivit mig framåt, kärleken till mina djur och kärleken till livet, till dig.



Si, efter natten kommer alltid dag, och

såret läks och sorgen har en ände.  

~Gustav Fröding

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carina - Söndag 10 mars 11:49


Övre Vuolosjärvi   Det är ett tag sedan senaste inlägget och jag börjar detta med ett foto som jag tog för en vecka sedan när jag och min son åkte upp för att se till den lilla stugan med det stora hjärtat som jag kallar den. En liten stuga i...

Av carina - 17 december 2023 13:15

Tredje advent, en vecka till julafton och två veckor kvar av året 2023.  Det har varit ett år som präglats av sorg efter min älskade livskamrat och själsvän. Jag vet att han bara vill mitt bästa och går vid min sida som stöd men det kan göra riktig...

Av carina - 3 november 2023 18:10


Allahelgona helg. Jag har som många andra besökt kyrkogården idag för att tända ljus och mina tankar vandrade bakåt till minnet av mina kära som fick lämna oss alldeles för tidigt.   Jag undrar hur många steg jag har vandrat på kyrkogården denn...

Av carina - 6 augusti 2023 07:28


Sommaren börjar gå mot höst men ännu har vi fina varma sommardagar och då är det skönt att bara sitta ner med en kopp kaffe på uteplatsen här hemma och lyssna till sommarpratarna, det ger mig avkoppling och får mina tankar och känslor att stilla sig....

Av carina - 1 april 2023 07:50


Första gången utan dig gör ont. Först morgonkaffet i stugan utan dig, varje gång jag gör något som blir första gången utan dig gör ont.    Jag har gått igenom sorg när mina föräldrar gick bort tätt efter varandra och alldeles för tidigt men ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards