Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Tacksam !

Av carina - 25 april 2016 10:20

Måndag och Ny vecka !


 


Jag känner stor tacksamhet till mina nära och kära, släkt och vänner för blommor, godis, böcker och vänlighet efter min operation.

Tack det är guld värt !


Jag känner stor tacksamhet till Sofiahemmet för all hjälp, utan min rollerscoter hade jag varit sängbunden.


Jag känner stor tacksamhet för att det finns bra smärtstillande medicin som lindrar.


Jag är tacksam över att min sambo gör en ostmacka och häller upp kaffe, det lilla som betyder så mycket.


Jag är tacksam övet att jag har kommit till insikt.


Att känna tacksamhet är en gåva !

 

Tacksamhetslista: Eva http://provtyckningar.blogspot.se/


 
 
Eva Trillian

Eva Trillian

25 april 2016 17:22

Det här fixade du ju galant :) Inga problem att följa länken!
Det låter som om allt gått som det ska - skönt! Önskar dig nu god rehabilitering!

http://provtyckningar.blogspot.se

carina

25 april 2016 17:25

Jag gjorde det och det är trevligt att länka ut lite tacksamhet 😀 och tack så mycket för omtanken

 
Helena

Helena

25 april 2016 17:37

Att kunna känna tacksamhet är verkligen en gåva. Och särskilt stor gåva när man som du hittar tacksamhet även då det gör ont och man genomgått operation. Krya på dig och fin ny vecka. :-)

http://sciencehelena.blogspot.se

carina

25 april 2016 17:41

Tack så hjärtligt 💚

 
Karin

Karin

26 april 2016 19:18

Vilka vackra blommor du visar! Och en fin tacksamhetslista trots alla problem som du har. När jag gnäller över mina onda ben (jag har benhinneinflammation fn) så borde jag ju skämmas.
Gillar din blogg, så jag har lagt till dig i min länklista. Gillar bloggar från norra Sverige, eftersom jag själv bor utanför Malmö.
Krya-på-dig-kramar!
Karin

http://pixelmojan.se

carina

26 april 2016 19:22

Vad trevligt och jag besöker gärna dig igen och att länka gör det så mycket lättare. Klart att du får gnälla över din värk, det är din värk och den är sann. Kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

27 april 2016 09:12

Vilka vackra blommor och jag hoppas att du snart läker ihop och blir riktigt bra. Kram

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

carina

27 april 2016 09:23

Tack så mycket och tänk vad stort en liten blomma kan höra 😀

 
kolonilotta

kolonilotta

29 april 2016 22:23

Fy vad du måste haft ont.
Eller kanske har fortfarande.
Du är ju fantastisk som hittar en massa att vara tacksam över när du precis opererat dig och har ont.
Till skillnad från mig som bara gnäller! ;)
Ha en jätte fin valborg!
Kram

http://www.kolonilotta1.blogspot.se

carina

29 april 2016 22:29

Tack ska du ha 😊 och jag tycker att alla har vi rätt att gnälla emellan åt. Önskar dig en fin helg. Kram

 
Ingen bild

Signhild Skrivmoster

1 maj 2016 22:09

Skönt att du har fått operationen avklarad men det krävs ju även eftervård. Antar att det tar sin lilla tid och att man då man gått igenom något, gärna tänker till. Tacksamhet är en gåva - det är inte självklart att man inser så mycket man har att vara tacksam över. Bra att bli påmind då och då. Krya på dig och må bättre och bättre! Kram

carina

3 maj 2016 15:44

Tack så mycket och man lär sig att uppskatta de små tingen som ett ljuvligt fotbad med lavendel.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carina - Söndag 10 mars 11:49


Övre Vuolosjärvi   Det är ett tag sedan senaste inlägget och jag börjar detta med ett foto som jag tog för en vecka sedan när jag och min son åkte upp för att se till den lilla stugan med det stora hjärtat som jag kallar den. En liten stuga i...

Av carina - 17 december 2023 13:15

Tredje advent, en vecka till julafton och två veckor kvar av året 2023.  Det har varit ett år som präglats av sorg efter min älskade livskamrat och själsvän. Jag vet att han bara vill mitt bästa och går vid min sida som stöd men det kan göra riktig...

Av carina - 3 november 2023 18:10


Allahelgona helg. Jag har som många andra besökt kyrkogården idag för att tända ljus och mina tankar vandrade bakåt till minnet av mina kära som fick lämna oss alldeles för tidigt.   Jag undrar hur många steg jag har vandrat på kyrkogården denn...

Av carina - 17 augusti 2023 06:50


Att lyssna till sin egen viskande vilja är inte alltid så lätt att möta även om den skriker högt. Du hör och du vet men kan inte komma den till mötes av olika anledningar. Det kan handla om ekonomiska förutsättningar, hälsa, att du är fast i ett nega...

Av carina - 6 augusti 2023 07:28


Sommaren börjar gå mot höst men ännu har vi fina varma sommardagar och då är det skönt att bara sitta ner med en kopp kaffe på uteplatsen här hemma och lyssna till sommarpratarna, det ger mig avkoppling och får mina tankar och känslor att stilla sig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards