Alla inlägg den 31 december 2021

Av carina - 31 december 2021 11:41

Nyårsaftons förmiddag.

Kvällens dessert står klart i kylskåpet och stelnar, det blir vaniljpannacotta med bär. Gott och enkelt. Jag summerar året som gått och lägger in nya önskningar inför året som ligger framför oss. Vad jag vill lämna och vad jag vill välkomna in. 


Jag håller kristallen Golder Healer i min hand och lägger på en cd med behaglig meditativ musik och manifesterar in mina önskningar för 2022. Jag knyter ihop ett knyte med det jag vill lämna och överlämna det till vinden som får virvla iväg det till små små stoft som löser upp sig till ingenting.



Golden Healer är en blandning av kvarts, citrin, järn och hematit men ser mest ut som citrin med sin gula färg. Det är en kraftig healing sten som renar auran och kroppen från negativa energiblockeringar och har en stärkande och jordande effekt. En kristall som jag har burit med mig den senaste veckan som skydd mot negativa energier som jag inte vill ta in i det nya året som vi nu möter.




Dagens änglakort till mig själv är Gudomlig tajming och jag förstår budskapet väl och tar det till mig.

 


Var uppmärksammad på dörrar som öppnas och dörrar som stängs. Gå genom öppna dörrar och lär av stängda dörrar. Vissa delar av pusslet måste läggas så att andra kan förverkligas. Försöka inte hoppa över vissa delar eller påskynda vissa stycken, för då saknar hela planen en stadig grund. Försök inte öppna dörrar som verkar vara stängda, leta istället efter andra dörrar som faktiskt är öppen för dig och gå igenom med tillit och tacksamhet.





Gott Nytt År och Välkommen 2022 !

 

Kurravaara min hemby vid Torneälvens strand.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards