Direktlänk till inlägg 1 november 2020

Första november

Av carina - 1 november 2020 10:05

Kiruna

 


Ett foto mot Kiruna över Luossajärvi där isen lagt sig så pass att det syntes spår av pimpelfiske, två pimpelhål fanns en bit ut från strandkanten. Jag tog fotot en tisdag sista veckan i oktober och förundrades över den vackra blå färgtonen som spred sig över oss där vi stod och tittade ut mot Kiruna.


Nu har vi kommit till den elfte och näst sista månaden för året 2020 som verkligen har gått i förändringens tecken för mig. Jag har utvecklat och öppnat upp mina sinnen som både fascinerar och inspirerar mig till att se och förstå helheten och utvecklat just min egen förmåga. Den första helgen i oktober diplomerade jag mig till intuitivt medium, inför diplomeringen gjorde jag två klärvoajans, två mediala och två spirituella sittningar. En helg i starka andliga krafter, en magisk helg där jag fick uppleva krafter och ett ljus som inte går att beskrivas utan skall upplevas.


Det var min tid att gå djupare in i det som jag har och upplever och upplevt. Du vet den där känslan av att du bara vet men kan inte få grepp om varför du vet, Du bara vet. Idag vet jag varför och hur jag ska jobba med det.


Jag började att meditera på allvar under 2018 och 2019, gick på mindfulness och så lät jag kroppen vila i yoga och på det sättet väckte jag upp något som jag burit på sedan barnsben.





  

Vi läker när vi accepterar.

 
 
Inger

Inger

3 november 2020 21:21

Grattis och vad spännande det låter!

kram Inger

http://www.snartmormor.bloggagratis.se

carina

4 november 2020 07:24

Tack 💜

 
skogsnuvan

skogsnuvan

5 november 2020 23:14

Låter ju riktigt härligt att du kommit så långt i din utveckling. Grattis till det. Det kommer nog att ge dig mycket glädje men också mycket spänning framöver.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

carina

7 november 2020 09:15

Tack ♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carina - Söndag 10 mars 11:49


Övre Vuolosjärvi   Det är ett tag sedan senaste inlägget och jag börjar detta med ett foto som jag tog för en vecka sedan när jag och min son åkte upp för att se till den lilla stugan med det stora hjärtat som jag kallar den. En liten stuga i...

Av carina - 17 december 2023 13:15

Tredje advent, en vecka till julafton och två veckor kvar av året 2023.  Det har varit ett år som präglats av sorg efter min älskade livskamrat och själsvän. Jag vet att han bara vill mitt bästa och går vid min sida som stöd men det kan göra riktig...

Av carina - 3 november 2023 18:10


Allahelgona helg. Jag har som många andra besökt kyrkogården idag för att tända ljus och mina tankar vandrade bakåt till minnet av mina kära som fick lämna oss alldeles för tidigt.   Jag undrar hur många steg jag har vandrat på kyrkogården denn...

Av carina - 17 augusti 2023 06:50


Att lyssna till sin egen viskande vilja är inte alltid så lätt att möta även om den skriker högt. Du hör och du vet men kan inte komma den till mötes av olika anledningar. Det kan handla om ekonomiska förutsättningar, hälsa, att du är fast i ett nega...

Av carina - 6 augusti 2023 07:28


Sommaren börjar gå mot höst men ännu har vi fina varma sommardagar och då är det skönt att bara sitta ner med en kopp kaffe på uteplatsen här hemma och lyssna till sommarpratarna, det ger mig avkoppling och får mina tankar och känslor att stilla sig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards