Alla inlägg den 20 februari 2018

Av carina - 20 februari 2018 08:34

Medial läkning


Jag fick ett boktips, Medial läkning av Anthony Williams. Ett intressant ämne som tåls att fördjupa sig i och få ökad insikt i.


Anthony Williams föddes med den unika förmågan att kunna samtala med en anderöst som förser honom med detaljerande hälsoinformation. berättelsen börjar när Anthony är fyra år och sitter runt matbordet med sin familj. När vi äter ser jag en konstig man som står bakom mormor. Han har grått hår och grått skägg, och han bär en tunn, lång klädnad. Jag antar att han är en vän till mina föräldrar som kommit för att äta med oss, men istället står han kvar bakom mormor - och tittar på mig.


När ingen i familjen reagerar på hans närvaro inser jag att jag är den enda som ser honom. jag tittar bort för att se om han försvinner, men när jag vänder tillbaka blicken står han fortfarande där och stirrar på mig. Hans mun rör sig inte, men jag hör hans röst tydligt. det är samma röst som jag hörde på morgonen när jag vaknade. Den här gången säger han i lugnande ton. " Jag är här för din skull".


" Är det något fel ?" frågar mamma. "Är du inte hungrig?"

Jag svarar inte utan stirrar bara tillbaka på mannen som lyfter sin högra arm och tecknar åt mig att gå fram till mormor.

Jag känner en oemotståndlig lust att följa hans instruktion, så jag går runt bordet och fram till mormor. Mannen tar min hand och lägger på mormors bröst medan hon äter och hon backar häftigt.

"Vad gör du ?" frågar hon

Den grånande mannen ser på mig "Säg - lungcancer" säger han

Jag känner mig helt vilsen. Jag vet inte vad lungcancer betyder.


jag försöker säga ordet, men det blir bara ett mummel.

"Igen" säger han

"Lung" säger jag 

"Cancer"

"cancer" säger jag

Nu stirrar hela familjen på mig 

Jag fokuserar fortfarande på den grånande mannen.

Säg nu att "Mormor har lungcancer"

"Mormor har lungcancer"

Jag hör ljudet av en gaffel som faller på tallriken.

den grånande mannen tar bort min hand från mormor och släpper den varsamt vid min sida. Sedan vänder han sig om och börjar gå uppför en trappa som inte fanns där tidigare.

han vänder sig om och säger. " Du kommer att höra av mig igen.Du kanske aldrig ser mig mer, men det är ingenting att oroa sig för". Han fortsätter upp för trappan  tills han går genom taket och försvinner.

Några veckor senare visade en lungröntgen att mormor hade lungcancer.


Anthony Williams är verksam som medicinskt medium och har hjälpt tusentals människor att tillfriskna. Medial läkning avslöjar orsakerna till sjukdomar och hälsoproblem som man inom medicinen antingen missförstår eller har svårt att förstå överhuvudtaget. 

 

En läkekraft jag tror på och tar hjälp av och boken utforskar helt naturliga botemedel för dussintalet av sjukdomar som plågar oss idag, till exempel borrelia,fibromyalgi, kronisk trötthetssymptom, kronisk inflammation, neurologiska problem, autoimmunitet och mer där till.


 

"Anthony är inte bara varm, medkännande healer - han är också äkta och har gåvan att hitta precis rätt. han har varit rena välsignelsen i mitt liv" Naomi Cambell, modell, skådespelare, aktivist.

 

Men dessa ord avslutar jag detta inlägg och riktar samma ord till dig, som läker mig och hjälper mig till självhjälp och insikt. Tack !

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards