Alla inlägg den 4 juni 2017

Av carina - 4 juni 2017 19:17

Att läsa en bok.

Jag håller på att läsa boken "Varför gråter inte Emma" Boken om Emma Jangestig och det fruktansvärda dådet hon utsattes för. Jag har inte läst ut den ännu och bitvis känner jag mig riktigt illa tills mods så jag behöver vila mina känslor och lägger då undan boken ett tag. Jag kan inte riktigt släppa handlingen utan tänker på den under den tiden jag inte sitter ner med boken.


"Äntligen hade tillvaron ordnat sig för Arbogatjejen Emma. Hon som alltid fallit för fel killar och tidigt blev ensamstående mamma med två barn. Nu hade hon mött en trygg man och de planerade för ett liv tillsammans. Men en kväll stod någon ur det förflutna i dörren och tragedin var ett faktum. Emma blev svårt misshandlad. Hennes barn Max och Saga hade aldrig någon chans".

 

 

 

 

Att läsa en bok berikar ditt liv

det får dig att se lite längre

lite bredare, lite djupare

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards