Alla inlägg den 7 juli 2016

Av carina - 7 juli 2016 18:18

Framåt


Du blir aldrig för gammal för att våga ta ett kliv framåt och som i mitt fall köpa en stuga. Sommaren - 06 lämnade jag min hemby och nu sommaren -16 är jag på väg tillbaka. En obeskrivlig glädje spirar kring hjärteroten och jag har redan börjat planera hur jag ska skapa oaser av blommor, rabarber, buskar och odlingslådor ute på gården som är ett av mina största intressen. Jag har länge sökt efter något eget och av en ren tillfällighet möter vi ett par bekanta, vi sitter ner och småpratar och har det allmänt trevligt, jag nämner att jag letar efter en stuga och två dagar senare säger mannen att nu finns det en stuga till dig och att han hade nämnt mig för han som skulle sälja... det ena ger det andra och jag är nu en lycklig stugägare.


Jag har nämnt i tidigare inlägg att jag har en övertro att 2016 är ett gynnsamt år för mig och mina barn, det är något jag tror fullt och fast på. Ge glädje och du får glädje.




     

Ett foto där mitt barnbarn leker same och lyssnar till Jon Henrik Fjällgren.


Min mamma hennes mormorsmor hade tyckt om detta foto och sagt - Vad fin Ilon är i kolten, passar riktigt bra.



Har du bara elakheter att säga så tig !




 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards