Alla inlägg den 9 september 2015

Av carina - 9 september 2015 09:09

 

Rosor av min älskade efter min operation.


Jag är mitt uppe i rehabilitering och sårläkning, dagen i dag är mitt i veckan men för mig är alla dagar detsamma just nu. Onsdag, fredag eller måndag är som en och samma dag.


Jag gör mitt allra bästa till att tänka positivt och är glad över alla fina sms, samtal och besök och alla ni vet vem ni är och att jag älskar er alla så väldigt mycket.


Kosten är AO när kroppen skall komma igen och när nervvävnader skall läkas, jag kokade en potatis och purjolöksoppa igår som jag smakade av med bacon, creme fraishe och brieost.

     Himmelskt gott och nyttigt !



Casper min vän !

 

Jag är så glad över att jag har Casper vid min sida som tålmodigt går sakta och håller ett öga på mig när vi tar en kort promenad på förmiddagen. Jag har lagt upp ett rehabschema där jag kör två pass om dagen med väldigt lätta ryggövningar som sjukgymnasten skickade med mig plus att jag ska ta korta promenader på 5- 10 minuter om dagen. Det kan bara bli bättre.


 



Kärleken är förunderlig, vacker och kan samtidigt väcka avund och vrede. 

     



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards