Alla inlägg under juni 2015

Av carina - 1 juni 2015 10:54

När dörrar stängs !


  

När dörrar stängs kan ha två betydelser, antingen stängs en dörr fysiskt eller så stängs en inre dörr.


Jag har haft en känsla och fått antydningar, under en längre tid om att det finns en underton av ilska och i helgen har denna ilska fått ord, ord som sårade mig ordentligt. Det började i lördags till eftermiddagskaffet ute i en stuga långt från civilisationen och lokaltrafik. Med andra ord var jag i utsatt position och kunde inte ta min hatt och gå. .


Jag valde att gå ut på en promenad för att samla mig och torka några tårar ur ögonvrån. Sedan var den helgen förstörd kände jag.


Det fortsatte nästkommande morgon.


Då tog jag min hund, min mobil och gick på promenad längs en skogsväg, ringde min äldre syster som sa - Ja jösses, helt otroligt och vad är det för dålig smak att anklaga folk som inte ens lever längre och som då inte kan ge sin syn på saken.


Så nu har denna gamla kvinna stängt en dörr till mitt inre för nu kommer jag inte kunna släppa in henne längre.


Jag har slutat försöka skapa relationer till människor som inte vill och tydligt visar det. Vill inte längre och behöver inte det.


Kasta inte sten när du sitter i glashus !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards